Ako skrátiť menštruačnú dobu a zmierniť bolesť: Tieto veci Vám dokážu pomôcť

Bolesť, ktorú poznáme len my, ženy. Nepríjemných niekoľko dní v mesiaci nám dáva bolesť do pozoru. Dnes vám ukážeme niekoľko spôsobov, ako sa tejto bolesti zbaviť, prípadne ju aspoň zmierniť…

1. Využite teplo vo svoj prospech. Použite zahrievacie vankúšiky na panvovú oblasť alebo si dajte horúci kúpeľ, môže to uvoľniť panvové svaly a rozšíriť cievy, čo môže stimulovať tok krvi a urýchliť tak vašu menštruáciu…

Zvážte to ako dôvod dať si horúcu sprchu a chvíľu v nej len tak relaxujte. Kŕče nebudú tak silné a perióda môže prebehnúť rýchlejšie – a vy tiež získate nejaký čas sama pre seba.


2.

Pravidelne cvičte. Cvičenie v priebehu menštruácie môže zmierniť PMS symptómy ako je nadúvanie, únava a náladovosť. Mnoho žien zistilo, že pravidelná fyzická aktivita tiež môže pomôcť zvládať náročnosť a dĺžku menštruácie v dlhodobom horizonte. V skutočnosti príliš moc cvičenia alebo pohybu, na ktorý telo nie je zvyknuté, môže kompletne zmeniť váš normálny cyklus. Gymnastky často periódy vôbec nemajú, pretože veľa cvičia Aj keby ste nemali toľko cvičiť, pravidelné cvičenie prináša určite výhody.

3.

Pokračovanie na ďalšej strane …